Thursday, June 2, 2011

Mencari haluan baru...

Manusia sebenar ye spesies yang paling susah di fahami.....
kalau x caye tye le org yg blajar pasal binatang gn org yg blajar psal manusia....hihhihihi
kadang-kadang senyum pn salah x senyum pn salah....

seminggu sye kejew dekat pasar raye memang satu pengalaman baru bagi saya
yang tak penah menghadapi dunia luar...rupa ye memang terdapat pelbagai - bagai manusia di dunia ini
kalau kamu duduk dekat tempat yang membolehkan kamu melihat ramai manusia
anda tentu faham dengan apa yang saya kata kan...

Dulu semasa masih di sekolah saya cuma duduk dalam kelompok saye saje tak kisah tentang org
laen, bila saye keluar dari kepompong yang bernama rumah tu,
baru saya tahu manusia ini pelbagai, pelbagai kerenah,
kadang - kadang sampai tak terlayan,

kalau saya belajar lah dari sudut sosiologi ye,,,(hahahaha...tringgat kt pakcik Roslan pulak...)
kita kena melihat manusia dari kaca mata mereka bukan kita kan...
Maaf lah saya tak berkaca mata pulak,
Tapi kalau semua yew kita nak ikut kaca mata mereka jew..
soooooooooo, kita kena setiap hari redho jelah, sayang????

tapi di sebalik semua itu masih ada yang sahabat sejati....yang sayng kita...
saya tahu tu...dimana-mana sahaja kita berada
kadang - kadang mereka yang kurang berpelajaran lebih pandai menilai erti persahabatan itu...
tak caye cube tengok cite2 samseng tu sume take care each other kottt...

Hai, malam2 ni teragak plak nak ulang cite GOKUSEN,
jeles sangat gan friendship dieorg...
x belajar pun boleh jadi orang pe???

okey lah sajew jew nak membebel...gudnight sume...janee^^








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...