Sunday, June 19, 2011

post nk makan penampor....

sedang aq sibuk melayan fesbuk, twitter, blog sume....
jam di dinding telah menunjukkan pukul 3 pagi...
dalam hati pn bekate "'Oh, da pagi rupe ye"
untuk menyedap kan diri dalam hati bkate lagi "ah, bukan nk kena g keje pn esok.."
pastu dalam diam muka bangge giler...kata..."eh, aku kalau g mintak kejew kt tempat yg bukak 24 jm tu bagus gak kn...7/11 ke?? mcdonald ke?? klinik mahkota ke???"
pastu tepandang plak kat Mr.teddy gn Hachiko aku yang memang 24 jam bebaring kat katil ni.
dalam hati pun bekata..."buat bantal je dua ekor tu bagus gak..."
dalam sibuk2 bepikir2 adik aku yang tengah beradu tu boleh pulak main sepak2 aku punye charger laptop...
tu ar aku suroh masuk soccer kid x mau...kate x de masa hadapan la pe la... ni nk g cuit2 plak charger aq..
dalam hati berkate " ish, sepak kang budak ni, da ar lappy punye lah sengal asal sentuh sikit je nak merajuk xmau charge laptop aku.."
dalam hati pun berkata lagi " ish, banyak songeh la kau ni, aku carik yang lain kang baru kau tau"
dah ar tension...malam ni, nk tgk cite xde cite nk d tgk, nk msj org kang kena penampor plak kang...dah tu tunggu jelah kalau de sesape yg hidop lg tu nk msj...

hahahahahahahhahahahaaaaa.......k....JANEE^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...