Saturday, June 11, 2011

Selamat Datang Cinta!!!!

Korang sume pernah tengok bunga sakura yang tengah blossom tak????
kalau pernah mesti cantik giler kan.... i think the most beautiful flower is the sakura but why roses is more popular... 


Tapi nak cari bunga sakura dekat Malaysia memang tak la kan...
Memang impian saya lah nak melancong dekat negara-negara yang boleh tengok sakura ni kan...
sape nak bawak saya???

Eh, mira kenapa tiba-tiba jer nak cerita pasal bunga ni...
tak de lah saje je terasa macam hati tengah berbunga - bunga pulak.
Entah lah hari rasa gembira sangat mungkin sebab satu family dapat berkumpul dan
bergelak tawa bersama-sama kot..
dah lama dah tak rasa perasaan macam ni hari..

Saya baru balik dari terenganu beberapa hari lalu.. melancong bersama family memang lah best namun 
hari tu melancong tak cukup sorang so, rasa macam incomplete sikit la...
To be honest, laut waktu kita orang pergi hari tu memang awesome giler tak pernah 
main air laut yang air die clear macam tu...
Nak promote ni CHERATING memang best!!!!!!
Sorang dari kami hari tu tak boleh nak join sama, memang lah best cuma rasa incomplete..

Pernah tak korang rasa perasaan yang macam saya rasa ni...
kadang - kadang percutian ni tak memerlukan budget yang besar pun...
tak perlu nak jalan sampai luar negara pun,
tak perlu tidur kat hotel mewah pun, 
tapi cuma jalan - jalan berdekatan rumah je,
tapi lebih rasa bahagia dari jalan jauh - jauh, 
pergi shopping sana - sini...


lagi satu mak saya selalu kata kenapa lah lelaki ni susah sangat nak jaga hati perempuan
bukan ye susah sangat pun, perempuan ni cakap sikit je pun dah cair...
tapi lelaki kenapa lah tak pandai nak amik peluang tu kan..kan..kan..
bukan rugi apa - apa pun kan???
Buat masa sekarang ni saya sendiri pun tak de jawapan yer...
kaum lelaki sila lah jawab sendiri yerk...why????


It true right???
okeylah, di sebab kan result peperiksaan pun dah keluar, saya ingin mengucapkan tahniah pada yang 
cemerlang, kalau tak pun tak pe semester depan kita cuba lagi ye...Janee^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...