Tuesday, July 12, 2011

Oh, Saya Faker ke??? Terima Kasih.....

Huhuhuhu...ada orang kata saya 'Fake'.......
To be honest first time saya dengar,
mungkin bagi yang rapat gan saya akan buat muka cam ni...





Saya rasa mungkin ramai yang dah terasa dengan kejujuran saya yang melampau tu... Tapi masih ada orang kata saya fake...so, no comment la.... pendapat orang kan...kita boleh kata apa...

Ke memang saya da berubah jadi FAKE tapi tak sedar diri.....
Mungkin la, mungkin, sebab kalau saya jujur kang ada yang terasa pulak...
Tapi terima kasihlah bagi yang komen, saya suka tu....
Sebab kalau orang komen kita barulah kita boleh berubah kepada lebih baik kan....so, terima kasih lah ye....

dah tu aje nak cerita....thank for reading,
So, saya dedicate lagu ni untuk semua pembaca...Janee^^

I DON'T CARE- 2NE1



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...