Friday, September 16, 2011

Cameron Such a Wonderful Highland!!!!!!!

Kalau waktu sekolah dulu selepas cuti sekolah cikgu mesti akan suruh murid-murid tulis pasal apa yang mereka buat waktu cuti sekolah.
Mungkin sebab dah agak lama tinggal kan sekolah rasa rindu pulak nak tulis.
Kalau dulu saya mesti tulis pasal pergi Melaka. Then pergi Zoo semua.

Tapi hari ni saya nak tulis pasal One of Malaysia most beautiful highland 'CAMERON HIGHLAND'

Hari raya kedua kami buat open house, sesiapa yang datang tu terima kasih banyak-banyak.

Macam saya cerita dalam post sebelum ni keluarga saya memang ada problem kalau nak decide family vacation.
So, di sebab kan penat semalam ye, kami start perjalanan agak lambat. di tambah lagi dengan traffic jam yang memang tension ye ( macam la dia yang drive ),
terpaksalah kami daki bukit pada waktu malam lebih kurang pukul 8 macam tu lah.
Tapi kalau sesiapa yang suka sesuatu yang adventure try la daki bukit tu pada waktu malam.
seriously best giler.....

dalam pukul 10 macam tu kami sampai la dekat, i think the highest one "Brincang" - sorry kalau salah eja-
kedai semua dah nak tutup... tapi sejuk giler.

Malam tu lepas check in x buat apa2 sebab dah lewat sangat... tomorrow baru start jalan...

WOW, viewing dekat sana memang awesome giler la,
kalau korang cari tempat yang mendamai kan, 
nak release tension semua, CAMERON memang the best choice....
Hotel punya harga pun memang resonable dan selesa.

walau pun saya tak ada DSLR cuma ada camera handphone je, tapi tetap excited nak ambik gambar...

Ni some of the picture yang saya sempat snap^^






-Ni kembar saya -








so, kalau korang seorang yang suka :

tempat sejuk
tempat yang tenang
bunga
teh
strawberry
waterfall

this is maybe best vacation place for you....





P/s : i love u too...



  

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...